lördag 25 januari 2014

INSPIRATIONEN HAR HITTAT TILLBAKA !

Jag lovade min kära vän Inga att göra ett bröllopskort till hennes dotter Wictoria's bröllop och först tänkte jag att vad har jag nu gett mig in på, jag har ju inte pysslat på hur länge som helst känns det som pga att jag mått som jag gjort men döm av min förvåning, inspirationen är återfunnen och jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet!!


MATERIALLISTA:

Kortstommen är tunn vit kartong som är klädd med två olika sorters tapet. 

Kanstansen jag använt på långsidorna mot varandra är från Martha Stewart och heter Lace Heart.

Fyrkanterna mitt på kortet där parets namn står skrivet är utstansade med min favoritstans som kommer från Go Kreate och heter XXL Square Frame Frilly #7 och alfabetet jag använt mig utav kommer ifrån Quickutz och heter Holiday.

I högra hörnet har jag satt en dekornål med ett vitt hjärta i toppen och fäst en charm i form av ett litet hjärta med texten "Made with love".

Inga kommentarer: