lördag 28 december 2013

ICA's GOD JUL STANS !

Ja det är precis vad som är mitt senaste tillskott i pysselväg då mamma köpte en sån åt mig när vi var in en sväng på MAXI här hemma innan vi åkte vidare mot Järna.

Jag har tittat på denna stans flera gången förut men aldrig känt att jag har velat ha den förrän häromdagen då jag kom på hur jag skulle kunna använda den.

Jag ska stansa ut stora cirklar och stansa God Jul i dessa och sedan göra som julkulor med snöre i o grejer, sen kom ju Anna på den briljanta idéen om att köra dom i en embossingfolder också, KOLLA så läckert detta blev!!


Det här ska bli skoj o testa sig fram för o se vad för mer kul man kan komma på o göra med denna stans.

Bra pris var det också, bara 59kr, som hittat!



"Bloggat från sängen på min iPhone!"

Inga kommentarer: