lördag 30 november 2013

LYCKA ÄR ATT GÖRA NÅGON GLAD !

Och det var visst det minsta jag gjorde häromdagen då jag bestämde mig för att göra ett kort och skicka till min finaste vän Åsa a.k.a. Dolores!

Photo 2013-11-30 17 08 38 Photo 2013-11-30 17 12 11

MATERIALLISTA:

Material på kortstomme: Vit tunn kartong

Die till kortstomme: Go Kreate - XXL Square Frame Frilly #7

Rött hjärta: Quickutz - Nesting Hearts

Växtranka: Cheery Lynn - Design Fanciful Flourish

Liten tag: Magnolia Doohickey – Tilda Tag

Fjäril: Cheery Lynn Design – Exotic Butterfly Medium #2

Staket: Magnolia Doohickey - Lovely Fence

Texten på höger sida har jag skrivit ut på datorn och klippt ut, lackat med Glossy Accent och sedan fäst med distanskuddar

 


Ja det var nog allt, nu ska jag mysa av julstämningen här hemma, pula med lite julkort eller kanske måla nån söt liten hÄngel tills klockan blir åtta när det är dags o krypa ihop i soffan och titta på “Så mycket bättre”!

Ha en fin kväll alla!

2 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Tusen tack för det underbart fina kortet, det måste vara bland de finaste du någonsin gjort - och det är baaara mitt! :)
Kram Åsa / Dolores

La Vikinga sa...

Kortet blev verkligen jättefint! gillar din stil! Fast jag skulle inte fåt till'et så fint själv...

La Vikinga / Charlotta