torsdag 7 november 2013

I’M IN HEAVEN !!

Idag kom det ett sånt där stort o roligt kuvert i brevlådan!

Jag hörde när brevbäraren öppnade brevlådan för o lägga ner post och först reagerade jag inte så mycket på att han fick kämpa lite för o få ner det i brevlådan men det hann då inte gå många sekunder innan jag kopplade att det kanske kunde vara min beställning från joannasheen.com !

Trots att jag inte är nåt litet barn så såg jag nog ut som ett sådant på julafton när tomten kommer med alla paketen!

Jaa jag kan inte annat än säga att lyckan är total här hemma just nu för i kuvertet fanns nämligen dom 10 st förpackningarna med extra spetsar till mina ProMarkers som jag beställde för exakt en vecka sedan, dvs förra torsdagen!!

Photo 2013-11-07 15 38 21

Detta betyder alltså att hela 30 STYCKEN av mina älskade ProMarkers nu kan få tunna spetsar!!

Gissa vad fröken Eklund kommer att göra resten av veckan nu om inte färglägga små söta hÄnglar!

Ha en fin kväll alla där ute!

1 kommentar:

Gurkiss sa...

Vad härligt :)
När posten kommer med ens beställning man gjort ser vi nog alla ut som barn på julafton tror jag *s*
Jag gör i varje fall :)
Sådana har inte jag införskaffat ännu men har funderat på de.

Ha de gott.
Kram Gurkiss