söndag 24 mars 2013

50-ÅRS KORT TILL ETT HOCKEYFAN !

Redan i slutet av januari fick jag en beställning av min dåvarande chef Maria på ett 50-års kort till en av hennes anställda som skulle till o fylla år nu i mars.

Det jag fick att gå på var att hon nog är mer pojkflicka, absolut inte nåt rosa kort med andra ord, och hon är ett riktigt hockeyfan som håller på Färjestad, klockrent tänkte jag direkt, det blir ett kort i Färjestads färger och temat blir såklart inget mindre än HOCKEY!


Fick en kommentar nu ikväll av självaste Susanne själv som i föregående inlägg själv skriver så här:

"Tack för det fina kortet du gjort till min 50-årsdag, du är verkligen jätteduktigt på det här."
Hälsningar
Susanne (HSB)

Det gjorde mig väldigt glad att få en kommentar av mottagaren av kortet, tack snälla för det Susanne!




"Smidigt o bra att kunna blogga med BlogPress på sin kära iPhone om ni frågar mig!"

Inga kommentarer: