lördag 3 november 2012

ORDNING O REDA !


I förrgår fick en utav mina kära kollegor tokspel på att folk bara dumpar sin disk antingen på köksbänken eller i diskhon, man kan ju faktiskt tycka att vuxna människor borde veta bättre!

Hur som helst så fick ju kreativa jag genast en brilliant liten idé om att scrappa en snygg skylt o överraska honom med och sätta upp på en av skåpdörrarna ovanför köksbänken, lite mer hemtrevligt än att skriva ut nån trist lapp på datan i stil med "Din morsa jobbar inte här" kände jag!

Jag kom ganska snart på att jag skulle använda mig utav texten: "Hos oss diskar man efter sig", uppmanande men på ett trevligt sätt liksom!



Först hade jag tänkt använda mig utav mina älskade thickersbokstäver men då det saknades flera bokstäver bestämde jag mig för att leka lite med mina alfabet och UTEE-pulver istället vilket faktiskt blev riktigt bra!

Jag har ju sån himlans tur som har min kära vän Erika som norpar hem superbraiga tunna vita kartongark åt mig från jobbet, tack gumman dom e GULD värda!!

Dessa använde jag till att stansa ut texten, dom är för övrigt även helt suveräna att ha som kortstommar då dom är som ca 2-3 cardstock i tjockleken, stadigt o bra blir det!

Nää nu är klockan midnatt och jag ska släcka lampan o sova lite!


Ha en kreativ o härlig helg alla!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your scrappatavmjau.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com