tisdag 20 november 2012

LYCKA ÄR ATT FÅ GLÄDJA ANDRA !

I fredags passade jag på o fråga mina underbara kollegor Maria & Jeanette vad dom hade för favoritfärger om dom fick säga 2 st!

Jeanette tvekade inte en sekund utan sa ROSA direkt! Men sen klurade hon lite på en till färg o när jag sa att jag tycker att rosa o brunt är väldigt fint ihop så höll hon med direkt!

Maria valde blått o svart utan nån direkt tvekan där heller.

Sen blev det ju lite knepigt när det kom till Carina då hon var på semester men Jeanette vågade iaf säga lilla o sen kom vi överens om svart ihop med lila till henne.

Anledningen till att jag frågade detta var för att jag ville ge dom varsin tändsticksask för att jag tycker så mycket om dom o även få visa min tacksamhet över att få jobba tillsammans med dom!

DSC_6418DSC_6416DSC_6420

Igår fick dom sina askar och det var en väldigt uppskattad liten present, det gjorde mig alldeles glad!

Dessa tre askar är dom första jag gjort i stående format och såna kommer det definitivt att bli fler utav!


Inga kommentarer: