tisdag 4 september 2012

VÄRLDENS BÄSTASTE ANNA BLIR STOOOR !

♪♫♪ Va e det för en dag, e det en vanlig dag, NÄ deeet e IIINGEN vanlig daaag fööör deeet e Aaannaaa’s fyyyrtio ååårsdaaag!!! ♫♪♫

STORT GRATTIS min älskade vän, hoppas din dag var toppen med en massa uppvaktning o fina presenter!

Från mig har du ju en innestående present, SPA-resan till Sandhamns Seglarhotell som jag vann innan sommaren på Lugna Favoriter, men det visste du ju redan! Och så lite diverse småpresenter!

Givetvis blev det ju ett kort skickat med posten också!

MATERIALLISTA:

Enfärgat papper: Taget från block köpt på Lidl med färgade 270 grams papper.

Mönstrat papper: Köpt på Panduro

Dies: Själva kortstommen är utstansad med en die ur Quickutz setet Special Delivery gift set. Lyktstolpen är från Magnolia och heter "Paris Night, säljs tillsammans med en sittande katt, staketet är även det Magnolia. Har också använt mig utav Tim Holtz rosette die och klockan som syns ovanpå det mönstrade pappret är också “Timpan’s”!

Dekorationer: Dymotejp, Crackle accent på lyktan samt Glossy accent på flickans väska och skor.

Stämpel: hÄnglar & stÄnglar (färglagd med ProMarker’s)

Övrigt: Det mönstrade pappret har jag rivit och chalkat kanterna på, även klockan har fått sig en omgång chalk.


Jaaa, det var allt jag hade o bjuda på idag så vi hörs imorrn igen hoppas jag! 

Inga kommentarer: