torsdag 6 september 2012

BÄSTASTE PAPPA FYLLER PENSIONÄR !

Idag var en milstolpe i pappa’s liv, trots att han vägrar inse det själv, men han har uppnått den ädla åldern 65 år och räknas därmed som pensionär numera!

Sakta men säkert börjar han väl också komma underfund med att det även har sina fördelar att fylla pensionär, man åker billigare med SL, man får klippa sig billigare mm mm!

Givetvis fick han ett handgjort kort från mig å kissetjejerna dagen till ära och då pappa ÄÄÄLSKAR fikabröd o bakverk och är en riktig kaffeälskare så tyckte jag att jag fick till temat på kortet ganska så bra, vad tycker Du!?

DSC_6196_2

Nu ska jag fixa vidare med min nya förvaring för mina Spellbinders och mina Quickutz cookie cutter dies så att jag har lite o blogga om imorgon också!

 

Godnatt på er o sov så gott!

1 kommentar:

Berith sa...

Tack för besök och varma ord...uppskattas :)
Jättefin blogg du har, har varit här tidigare :)
Gillar ditt tips om förvaring för glitterlim :)