tisdag 28 augusti 2012

OPERATION SPILLBITAR !

I söndags fick jag nog av att knappt kunna stänga min låda med enfärgade spillbitar och bestämde mig för att nää nu får det vara nog!

Sagt o gjort tog jag tag i saken fast jag egentligen hade HELT andra saker jag behövde göra, får väl hänvisa till mitt motto: “Det jag inte hinner idag gör jag imorgon!”

Tur som är så behöver jag ju aldrig göra såna här tråkiga saker ensam… JAG HAR JU MINA HJÄLPSAMMA KISSETJEJER!!

Denna kväll var det Amber som anmälde sig som frivillig hjälparbetare!

IMG_8500

Jag vet inte hur många timmar vi höll på med vårt sorteringsarbete men vi började runt 16.45 och när vi väl vara färdiga var nog klockan närmare midnatt när jag tänker efter!

Trots att det tog måååånga timmar att ta sig igenom detta så känns det så HIMLA skönt nu när det är färdigt och endast dom allra minsta spillbitarna ligger i lådan, resten har jag färgsorterat in i pappersmappar från Panduro!

 

Nu ska jag ta o pyssla lite innan det är dags för sängen!

Inga kommentarer: