lördag 23 juni 2012

PRINSESSKORT TILL VALENTINA 5 ÅR !

Lea’s brorsdotter har fyllt 5 år och skulle ha prinsesstema på sitt kalas och även denna gången fick jag äran o göra kortet, tror nog minsann att Lea håller på o kunkurrera ut Carro när det gäller kortbeställningar! =)

DSC_1039

Här har jag använt mig utav QuickKutz alfabetet Studio Classic som är ett utav mina personliga favoriter, det är så stilrent o snyggt!

Som stopp på detta stafflikort valde jag att sätta 5 st mörkrosa blingstenar utav den största storleken istället för som jag brukar låta ovalen man skriver hälsningen på vara stoppet.

På kortets övre del blev det en klar blingsten i varje hörna.

I nedre hörnet har jag satt en rosa körsbärsblomma samt 4 st rosa rosor i två olika storlekar, dessa har jag sedan dekorerat med glitterlim, även på den söta Magnolia stämpeln har jag haft på glitterlim i olika färger på detaljerna, ju mer glitter å bling bling till en liten 5-åring desto bättre liksom!

Fick höra igår att Valentina hade blivit mycket glad åt kortet och det gjorde mig givetvis extra glad, alltid kul o höra att det man gör uppskattas!

Inga kommentarer: