onsdag 2 maj 2012

BESTÄLLNINGSKORT TILL MIN GRANNE !

Igår blev jag helt färdig med kortet till Lea’s pappa som hon beställde förra veckan.

Som alltid när det gäller beställningskort så vill jag ju veta om personen i fråga har något speciellt intresse eller några favoritfärger och i det här fallet blev temat trädgård eftersom hennes pappa har en egen kolonilott!

Det roliga med det här kortet var att JAG minsann tog o dammade av mina Pro Markers som jag inte använt på jag vet inte HUR länge och även om jag inte är i närheten av o va så duktig som min kära vän Dolores på o färglägga så blev jag trots allt skapligt nöjd med resultatet!

Tack vare det här så känner jag nu mer än nånsin att jag SKA banne mig också lära mig att färglägga med Pro Markers…

Det blev ju så klockrent med den söta stämpeln från hÄnglar & stÄnglar när man tänker på temat trädgård.

Trevlig kväll alla där ute!

Inga kommentarer: