måndag 5 mars 2012

WIIIEEEE, NI HAR BESÖKT MIG 5000 GGR !!!

Lyckan var total när jag igår såg att min besöksräknare stod på just siffran 5000!

5000 besokare_fixad

Det känns så STORT, tänk att ni varit o hälsat på i MIN BLOGG hela 5000 ggr…

Nu tänker säkert väldigt många av er därute att jag är herregud, 5000 besökare är väl ingenting, men JOHOODA, för i min värld så är detta JÄTTESTORT och jag är alldeles JÄTTESTOLT!

Varje gång besöksräknaren ökar i antal blir jag bara gladare o gladare, känslan av att ni vill se vad JAG knåpar ihop för nåt skojsligt är obeskrivbar för mig och mitt dåliga självförtroende!

Därför vill jag med detta inlägg passa på att tacka alla er som besöker min blogg och ett speciellt tack till er som återkommer!

Nu ska jag minsann försöka blogga lite oftare för nästa stora mål, ja det blir 10.000 besökare!

Nu är det dags att göra natt och börja klura på vad nästa blogginlägg ska handla om!

God natt och sov så gott alla underbara människor!

Inga kommentarer: