torsdag 29 mars 2012

LILLA FELICIA BLIR STOR !

Imorgon är det dags för lilla frökens födelsedag och hennes kära mor, tillika min granne och vän Carro som nog är min flitigaste kund när det gäller beställning utav handgjorda kort, beställde som vanligt grattiskortet utav mig!

Då Felicia fyller 5 år så var ju önskemålet om färger på kortet ganska så givna – ROSA!!!

Och rosa blev det också vill jag lova!

IMG_6664    IMG_6665

Det här kortet blev jag själv riktigt nöjd med och resultatet, ja det blev ju så flickigt det bara kunde bli kan man väl säga, eller vad tycker du!?

Nu ska jag ta o pyssla lite innan det är dags för kvällens höjdpunkt på TV – finalen i “BIGGEST LOSER SVERIGE”!!!

Ha en riktigt skön kväll allesammans!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja jag såg ju kortet live igår och tycker att det är mycket fint! :-)

Detta rosa kort kommer Felicia bli jätteglad över! :-)

Kram Anna

citronlime sa...

Det är något särskilt med rååååsa kort! :) Jättefint kort! :)

Och hoppas att du får något scrappat idag, kul att jag hjälpte till att kicka igång inspirationen ;)

Kram Linda