lördag 11 februari 2012

PENSION–LIVETS EFTERRÄTT !

Ja så är det, en av pappas kära arbetskamrater har nått en speciell ålder, nämligen 65 år!

Vid den speciella åldern går ju många i pension och då har MIN kära vän Ciza, även ägare till företaget Pysseldags, en stämpel som utan tvekan är helt rätt för kort som detta!

IMG_5810 IMG_5815 IMG_5813 

Jag hade riktigt kul när jag gjorde detta kort! För att få lite att gå på så frågade jag pappa om Larry hade några speciella intressen, t ex om han gillar o resa eller liknande?

Bl a fick jag då veta att han är svag för olika sorters Sheriffmärken, cool tänkte jag, det kör vi på, och jaaa jag tycker nog att jag lyckades få till det rätt så bra, eller vad säger DU?

Fick höra att kortet hade varit väldigt uppskattat av såväl Larry själv som resten av “gubbarna” i gänget!

Fick även en annan RIKTIGT glad överraskning idag, jag har fått en till följare i min blogg!! Blinkar

2 kommentarer:

Ciza Patricia sa...

Jättegulligt kort. :)
Så härligt att han gillade det.

Kram

Mikaela sa...

Jättesnyggt!