tisdag 28 februari 2012

LITE TILLSKOTT I PYSSELVERKSTA'N !


Igår tog jag en liten sväng till SKHLM och skulle då gå o köpa mig 5 st Washi Tape för 100 kr som Panduro hade specialpris på, trodde jag ja, det priset gick ju ut dagen innan, dvs i söndags, min vanliga tur med andra ord...!

Nåja, jag tog 5 st ändå och hittade även en 3" cirkelstans på specialpris, endast 99 kr (ord.199 kr) och där fick det räcka!

Jag har ju så länge velat ha en större cirkelstans, ja cirkelstansar i flera storlekar överhuvudtaget faktiskt då det spar så mycket tid då dom är väldigt användbara!


Washi Tape har jag ju också varit sugen på att leka med en längre tid nu så det ska bli skoj, man blir ju liksom lite sugen när man ser allt fint alla andra gör med den!


Nu ska jag nog ta o göra mig lite lunch och sen ska det pysslas minsann!

Ha en fortsatt trevlig dag!



- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer: