söndag 8 januari 2012

♫♪♫ VA E DET FÖR EN DAG... ♪♫♪

Ja idag är det faktiskt min & Myrans födelsedag!

Denna helgen har varit helt underbar, i fredags var det pyssel med Anna K och igår och idag pyssel med Johanna!!

Söta Johanna hade altrat en jättesöt liten burk som jag fick som jag fick av henne!




Den ska minsann få stå framme på nåt av pysselborden så att alla kan se hur fin den är!

Nej, nu ska jag ta o krypa ihop under täcket och kolla på världens bästa Bones som är tillbaka ikväll, med DUBBELAVSNITT dagen till ära!!

Imorrn ska jag fortsätta med mitt minialbum jag håller på med, det ska bli ett minnesalbum som min kompis Carro ska få och det ska handla om hennes hund Moa som fick somna in 12 år gammal i somras...

TACK alla ni som tänkt på mig idag på min födelsedag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: