måndag 2 januari 2012

SHOPPINGTUR MED MAMMA !

Idag var jag och mamma på äventyr i den stora staden och självklart så bar det av till Slöjd-Detaljer för en massa shopping, alltid lika skoj.

För min del så blev det en del smått & gott, får väl se det som en tidig födelsedagspresent till mig själv fast jag inte fyller förrän på söndag!

IMG_5087_2 IMG_5086_2 IMG_5089_2 IMG_5094_2 IMG_5095_2 IMG_5093_2 IMG_5091_2 IMG_5090_2  

Som sagt lite smått & gott bidde det men ack så mycket kul jag ska ha med mina nya saker nu.

Imorgon ska ni få se ett jättevackert kort jag lagt ner mycket tid och kärlek på för då fyller min älskade faster år minsann!

Nej gott folk, nu ska jag ta o göra  natt här hemma och krypa ner i sängen och läsa litegrann innan det är dags att släcka lampan och sova för natten!

Kram och godnatt alla!

3 kommentarer:

CreaMaria sa...

Visst är det bruna bandet från Reprint helt underbart? Det var bland det första jag köpte när jag började på Slöjd-Detaljer. :)

Anna sa...

Nu har jag kikat på din sida i smyg ett tag. Vilka kreationer! Får jag fråga...? Om man skulle vilja ha ett designat kort på önskat tema, skulle det gå att beställa av dig och få det via post?

Vill i alla fall säga att du är skitduktig!

Hälsar tokfia Anna Söderlund (f.d Bergström)Parantes nr 2: (Tuffen, Jenka)

:-)

CATHRINE sa...

Men åååååh va kul o höra från DIG Anna!!!! Hoppas nu bara att du läser detta!

TACK snälla för all beröm över mina alster, man blir alltid lika glad o höra när folk tycker om det man skapat!

Självklart kan du beställa kort på önskat tema ifrån mig, maila mig på alpha89@bredband.net så pratar vi vidare om det där!

Kram gumman, saknar faktiskt alla våra galna upptåg från barndomen! ;)

// Cathrine