lördag 7 januari 2012

PYSSELHELG MED BÄSTASTE JOOOHANNAAAA !

Ja då var det dags för tyskan att komma på besök igen å DET gott folk är ALLTID lika kul!!

Idag har jag inte hunnit med att få något projekt färdigt som jag kan visa er men jag har ju lovat mig själv att försöka blogga varje dag detta år så jag vill åtminstone skriva något tänkte jag.

På kvällskvisten bar det av till Tumba och bästa Robban’s för tidig födelsedagsmiddag och som den underbara vän Johanna är så bjöd hon mig på mat, hon puttade bort mig från kassan när jag skulle betala… TACK vännen, du e BÄST! =)

Nu sitter vi här mitt i natten och pysslar för fullt, ingen aning om vilken tid man hamnar i säng denna natt inte…

Ha en underbar helg alla!

1 kommentar:

Johanna sa...

ja- då var jag hemma igen.
Tack för en jätte fint och trevlig och pysslig och pratig helg.
kram