torsdag 12 januari 2012

IDAG E DET NORPAN'S TUR !

Ja myset med katter och mattes värmedyna det fortsätter här hemma minsann!


Lilla Norpan valde väl däremot om möjligt en mer passande dag att krypa ihop på den.


Här ligger hon och myser för fullt medans regn o snö varvat med blåst öser ner utanför fönstret, ser VÄLDIGT skönt ut måste jag säga!


Nu finns det säkert en o en annan som tycker att jag är larvig som tar fram min värmedyna för mina katters skull, som tänker men herregud det är bara en katt!


Men då säger jag som så att varför inte, dom har väl också rätt att få njuta lite, PRECIS LIKA MYCKET som vi människor för djur är precis lika levande som oss, så det så!


Titta bara på mina bilder i detta och i gårdagens inlägg, dom säger väl ganska mycket, eller!?



- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer: