måndag 23 januari 2012

GODISSUGEN ?

I lördags var allra bästaste Marita här på besök från tidig eftermiddag till sen kväll och vi hade SÅÅÅ himla trevligt!


Vi började med att vara hemma hos mig en stund, Marita som inte har nåt badkar hemma skulle givetvis BAAADAAAA!!!! =)


Vid 16-tiden bar det av mot Heron City där vi åt Kinabuffé på Thom Yum Buffé, lite trist bara för båda vi var besvikna på maten som annars alltid brukar vara kanongod så det var en liten besvikelse tyvärr.


När vi ätit färdigt blev det en bensträckare, en tur in på Willys för o köpa dricka och godis och även ett snabbt toabesök bara för att!


Filmen vi såg hette "New Years Eve" och var HELT SUVERÄN, har du inte sett den redan så gör det!!!


Jättemånga kända skådisar är med t ex Sarah Jessica Parker, Robert De Niro, Jon Bon Jovi, Halle Berry, Catherine Heigl, Ashton Kutcher, Jessica Biel, Michelle Pfeiffer för att nämna några!


Som sagt har du inte redan sett denna underbara romantiska komedi så gööör det INNAN den slutar gå på bio!!


Jag köpte ju som vanligt ALLDELES för mycket godis och fick därför en hel del med mig hem igen, därför gjorde jag på kul en liten påse till pappa med hans favoriter i:


Dessvärre ville han inte ha då han bitit sönder en tand på sånt godis så jag får ta o hitta en annan snaskråtta som vill ha godiset, annars får jag väl offra mig själv...



- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer: