torsdag 22 december 2011

TACK JONAS !

Idag har kissetjejerna varit på besök hos duktiga o trevliga vet. Jonas BylinSödra Djursjukhuset i lite olika ärenden.

Bl a så fick han kika på Myran’s mage eftersom det var han som opererade henne i somras och han sa att allt såg fint ut.

Som en liten kul grej så hade jag gjort ett tackkort åt honom som jag lämnade över och han blev SÅÅ glad och tyckte kortet var jättefint!

DSC_3093_2DSC_3105DSC_3106DSC_3107

Skojade till det hela lite genom att sätta öljetter på bägge papperna för att sedan sy ihop dessa med korsstygn, detta skulle ju givetvis symbolisera att Jonas sytt ihop Myran, han skrattade gott när jag berättade min tanke med det hela!

Nej nu ska jag ta o göra kväll här hemma för att sedan krypa ner i min underbart sköna säng i god tid för att hinna läsa min bok som är så spännande innan det är dags o sova. Just nu läser jag Anna Jansson's "Må döden sova" och den rekommenderas varmt!

Inga kommentarer: