onsdag 28 december 2011

NY FIN KANTSTANS !

Lördagen den 17/12 hade jag & mamma en mysig heldag tillsammans med shopping o pyssel, mycket trevligt!

Vi började med ett besök ute hos Helénes Present och Papper i Hässelby där det blev en hel del shopping, speciellt i mammas fall, hon har ju inte scrappat eller shoppat på nästan 2 år pga husköp o allt i kring det så det kliade väl lite extra i shoppingtarmen på henne kan jag tro!

Därefter bar det av in mot city och Pyssloteket och DÄR blev det ännu mer shopping må ni tro! Och min snälla mor sa att jag fick plocka på mig saker för 500 kr därinne så skulle hon betala det åt mig!!!

Det finaste jag tog var denna fina kantstans från Martha Stewart!

I övrigt så blev det lite diverse småsaker som några clearstamps o lite annat smått å gott som jag tyvärr inte minns nu!

Nej nu är det dags att släcka lampan och sova litegranna känner jag!

Kram o godnatt allesammans!

Inga kommentarer: