lördag 3 december 2011

JULKORTSVERKSTAD !

Nu när julbasaren är över är det dags för mig att fokusera på mina egna julkort som jag ska skicka.

Egentligen kan jag väl tycka att det är roligare att korten når sin mottagare innan jag bloggar med dom men samtidigt så tänker jag ju inte avslöja i blogginläggen vem som får vilket kort utan det får helt enkelt bli en överraskning, så vem vet, dagens julkort kanske dimper ner just i DIN brevlåda straxt innan jul!

Ikväll var det semifinal i Idol 2011 och det blev till slut Robin & Amanda som fick dom eftertraktade finalplatserna i Globen! Är så glad att Robin gick vidare och jag hoppas att han vinner nästa fredag för han är så otroooligt duktig den killen! Och han gör ju utan tvekan vinnarlåten bäst utav dom två, den är liksom hans redan när man hör den!

Nää, tänk om man skulle försöka sova lite även inatt då så man orkar med morgondagen för då är det dags för julbord på Hermans med Jaqueline minsann, det ska bli riktigt trevligt!!

Godnatt & sov så gott och ha en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer: