måndag 26 december 2011

BÄSTA JULKLAPPEN EVER !!!

God fortsättning på julen allesammans vill jag börja med att säga!

Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul vad ni än gjort, att ni haft trevligt, ätit gott och kanske fått en o en annan juleklapp.

För min egen del har det varit en riktigt trevlig jul som jag firat tillsammans med mamma o plastpappa i Järna. Det har varit god mat varvat med pyssel o TV och på självaste julafton kom tomten på besök!

Det här var nog en av dom bästa jularna någonsin för mig faktiskt för vet ni vad…
JAG FICK EN VAGABOND I JULKLAPP UTAV DOM ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Sizzix Vagabond 1   Sizzix Vagabond 2

Jag fick förvisso veta det innan jul för mamma ville ju kolla med mig att jag verkligen ville ha en sådan innan hon köpte något så dyrt och det var då ingen tvekan där inte minsann! Ler med tungan ute

Jag ser verkligen framemot allt fint jag kommer kunna stansa ut med hjälp av min nya älskling! Bara en sån sak som att kunna stansa ut saker i tjock kartong och chipboard är ju HUR kul som helst! Här ska lekas minsann!!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

2 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Oj, vilken grej! Aldrig sett en sån förut men verkar ju jättecool!

Laila sa...

Men va kul! :-D

HA ett underbart nyår nu gumman ♥