onsdag 9 november 2011

FÅTT PIPPI PÅ TÄNDSTICKSASKAR !

Ja just nu är det ju full aktivitet i pysselhörnan för att få ihop lite saker till julbasaren som går av stapeln lördag den 26/11, det ska verkligen bli jättekul att vara med där! Även om jag inte får så mycket sålt just den dagen så kanske det förhoppningsvis bidrar till lite beställningar framöver, jag testar iallafall så får vi se!

För tillfället är fokuset mest på altrade tändsticksaskar och jag har ett litet gäng färdigt som jag tänkte visa nu dom närmsta dagarna.

Här kommer första gänget!

IMG_4467IMG_4466 
IMG_4493IMG_4494

Den första av askarna på bilderna fick min Kinesiolog / Kraniosakrala terapeut Aron Branner idag när jag var där på behandling som en liten höstpresent, det var väldigt uppskattat vilket var kul!


Nu är det dags att göra natt och krypa ner i sängen!

Godnatt och sov så gott alla!

Inga kommentarer: