tisdag 4 oktober 2011

PYSSELDAG MED ANNA !

Idag har jag inget speciellt att visa upp här i bloggen, jag har förvisso altrat en till tändsticksask men den är identisk med den jag bloggade med den 22 september. Den var ju till min mamma och hennes kollega tyckte ju så mycket om den så mamma beställde en likadan för att överraska henne med som en liten present!

DSC_2394DSC_2395

Jag har däremot haft väldigt trevligt pysselsällskap idag i form utav Anna K som var här från ca 14.30 tills strax efter 21 nu ikväll! Vi passade givetvis även på att fira kanelbullens dag med varsin nybakt bulle från Pressbyrån och ett glas mjölk till, det var gott i magen!

Nu sen Anna åkte hem har jag sorterat mina cardstock, är långt ifrån färdig men jag får nog ta och fortsätta imorrn för nu vill min söta lilla fröken Amber att vi ska krypa ner i sängen och sova!

Godnatt och sov gott alla!

Inga kommentarer: