måndag 3 oktober 2011

FLER TÄNDSTICKSASKAR ÅT FOLKET !


Inatt satt jag och altrade ytterligare två tändsticksaskar för att ge bort idag, den ena till snälla Inga som alltid ställer upp och följer med mig när jag behöver henne, den andra till Carina, min underbara handläggare på Arbetsförmedlingen.

DSC_2491DSC_2493

DSC_2495DSC_2498

Det första Carina utbrast när hon fick sin ask var att men oohhh så bra, jag som behövde köpa en tändsticksask! Då tittade jag på pappa o flinade lite och sa, vad var det jag sa!? Han sa nämligen när jag köpte askarna för att altra, ska du verkligen lägga pengar på sånt där, folk använder ju tändare när dom tänder ljus numera! Tji fick han då! =)

Nu ska jag ta o krypa ner i sängen en stund, blev ju bara 4 timmars sömn inatt då det var lite för mycket i huvudet på fröken…

Inga kommentarer: