torsdag 29 september 2011

HIPP HIPP HURRA FÖR BRINKEN IDAG !

Jaha då har man knåpat ihop ytterligare ett beställningskort då!

Den här gången var det min käre far som var beställare, hans kollega fyller 65 år idag och imorse skulle han firas på fiket där deras lilla gäng brukar träffas varje morgon.

Jag frågade pappa om han visste ifall Brinken som han kallas hade någon speciell favoritfärg eller så och det han lyckades luska fram bland sina kamrater var att han är Hammarbyare, klockrent tyckte jag!

DSC_2407

Jag blev inspirerad utav ett kort som jag hittade ute på nätet och följde skissen på det till mitt kort.

Det var riktigt skoj att göra detta väldigt färgstarka kort som egentligen inte alls är jag men jag blev ändå väldigt nöjd med resultatet och gubbarna på fiket samt själva födelsedagsbarnet tyckte det var jättefint fick jag höra av pappa, det gjorde mig glad!

Nu ska jag njuta av Cizas trevliga sällskap en sista kväll för denna gång för imorrn bär det av hem till Linköping för hennes del igen... saknar henne redan! Men det är ju tack o lov bara 2 veckor tills jag ska åka ner och hälsa på henne och Linda H igen!

Inga kommentarer: