måndag 12 september 2011

GRATTIS KÄRA KUSIN PÅ 40-ÅRS DAGEN!


I tisdags fyllde min älskade kusin Carin 40 år och vi firade henne med middag på Koh Phangan på Söder vilket var väldigt trevligt samt MYCKET god mat!

Som present åt henne gick vi ihop med pengar till resecheckar och det blev hon oerhört glad & tacksam över att få!

Lotten att göra ett grattiskort föll ganska givet på mig och det såg ut så här:

DSC_2321DSC_2323DSC_2328DSC_2330

Det ska också tilläggas att Carin just är färdigutbildad sjuksköterska därav temat på kortet med plåster och febertermometer!

Jag brukar ju alltid använda mig utav Stickles på mina rosor men i vanliga fall är det den transparenta vid namn Star Dust som brukar åka på men den här gången så fick jag för mig o testa ett rosa så det blev Cotton Candy och jag blev RIKTIGT nöjd med resultatet faktiskt, det ser nästan ut som om det hade regnat på rosorna med detta på, se själva!

Inga kommentarer: