tisdag 21 juni 2011

ETT GRATTISKORT SOM TACK FÖR HJÄLPEN !


Det är alltid trevligt när man kan byta tjänster med varann genom att kunna ge bort ett grattiskort!

Den här gången har jag haft sån himla tur att Andreas som jag arbetstränar tillsammans med har varit så snäll och hjälpt mig o fixat diverse småsaker i min lägenhet och då gjorde jag ett grattiskort som han kunde skicka till sin mamma på hennes födelsedag, bra deal tycker jag! =)


DSC_1240DSC_1243

Han sa själv att han skulle försöka tuta i sin kära mor att det var han själv som gjort kortet, vi får väl se hur bra han lyckas med den saken! =)


På återseende!

1 kommentar:

Anna sa...

Det blev fint det här kortet med!! :-)

Och det ska bli spännande att få höra om Andreas mamma köpte att han har gjort kortet. ;-)

Tror jag ska börja använda lite mer wellpapp i mitt pyssel.

Så jag vänder mig mot pysselbordet nu jag. :D

Fast först är det rosettblomma och ficka som gäller. Och jag som skulle försöka somna tidigt för en gångs skull. *skratt*

Kram! ♥