fredag 24 juni 2011

“BRA O HA-KORT” NÄR TILLFÄLLE DYKER UPP !


Jag har ju sedan ganska länge tillbaks nu tänkt att göra upp ett litet lager med lite allmänna kort, dvs ej personliga, om någon nån gång kanske vill köpa eller om det dyker upp en födelsedag bara sådär och man inte hinner med o göra något kort.

NU har jag äntligen kommit igång, om än bara med ett kort, men som man säger, 1 krona är alltid början på 1 miljon!

DSC_1316 

Stämpeln jag använt mig utav kommer från Reprint och den har jag köpt hos Skapa Hobby. Jag har stämplat direkt på kortstommen med svart stämpeldyna och därefter embossat med genomskinligt embossingpulver som jag köpt på Panduro.

Idéen till detta kort har jag fått utav en scrapvän från Papprikatiden, Carina, hälsa gärna på i hennes blogg för där finns en massa fint att inspireras utav! Jag hittar mycket tips & idéer hos henne!

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

Jättefint kort! Jag har precis som du tänkt lägga upp ett lager med kort men jag är ju inte riktigt kortmakartypen så det blir aldrig av :-S.
Kramis