fredag 20 maj 2011

HIPP HIPP HURRAAA FÖR ANN-SOFI IDAAAG !!!


Ja idag fyller min kära scrapkompis Ann-Sofi år och givetvis så har jag gjort ett kort och skickat till henne!

För första gången så gjorde jag ett kort efter en skiss då jag hade noll inspiration igår och det var en stor hjälp måste jag nog säga för resultatet blev väl skapligt iallafall, eller vad tycker du?

DSC_0908_2

Nu är det snart dags att göra natt här hemma för imorgon kommer bästaste Johanna hit o pysslar hela helgen lång, ska bli SÅÅÅ kul!!

Ha en underbar helg allesammans, det ska jag & Johanna ha iallafall!

3 kommentarer:

Laila sa...

*tummen upp för kortet*
Å tjejer... Njut av er pysselhelg! Ha det jätte skoj! Skratta, prata och sen kan ni ju pyssla liiite också. ;-)

Ann-Sofi sa...

Gissa om det uppskattades! Jag blev så överraskad och glad att du tänkte på mig. Ha en skön pysselhelg!
Kramis

Anna sa...

Tjusigt kort!! :-)

Hoppas ni har en alldeles härlig och rolig och underbar pysselhelg! :-)

Kram! <3