fredag 18 mars 2011

STÄNGT för säsongen !


Nej, lugn bara lugn, det är rubriken på gårdagensdagens LO, jag ska inte stänga ner min blogg!
DSC_0426IMG_0734
Detta foto tog jag på julafton 2009, var helt underbart vackert ute då, precis som julen som var.


DETTA HAR JAG ANVÄNT MIG UTAV:

  • Orange/vit mönstrat papper från We R Memory Keepers, pappret ingår i deras kollektion White Out och heter Explore – Discovery.

  • Rubriken STÄNGT är utstansad i svart glittrig dekorgummi i svart köpt hos Pyssloteket. Alfabetet jag använt till rubriken är QuicKutz Teriyaki.

  • En bit gammal wellpapp fick också vara med på ett hörn och denna har jag lekt loss ordentligt med. Dels har jag använt mig utav min Edge Scraper för att få kanterna lite ruggade och sen har fingrarna mina vart i farten också och rivit o slitit lite i kanterna. Har även rullat ner övre vänstra hörnet och givetvis gått loss med lite chalk runt om hela wellpappbiten! Som dekoration satte jag även dit en brad i varje hörn.

  • Självaste fotot är monterat på en pappersbit i ljus cremefärg som jag rivit kanterna på och även där åkte chalken fram. Själva fotot sitter fast med dubbelhäftande tejp på wellpappbiten men som lite dekoration även där så använde jag mina färgade häftklamrar, 2 i varje hörn.

  • Nu till lite journaling, orden för säsongen är skrivna med min dymo och den lilla skylten under detta är en revolutiondie ifrån QuicKutz vid namn Sign

Ja det var väl de det! Nu ska jag ta o få i mig nåt ätbart och sedan ska jag ta o sätta mig i min älskade pysselhörna och se om jag kan få ihop ytterligare en LO eller två till!

Inga kommentarer: