söndag 20 mars 2011

DÖRRSKYLTAR TILL REHABPERSONALEN


Som ett litet “tack för den här tiden” så gjorde jag dörrskyltar till personalen på den Neurologiska rehabiliteringen som jag fått förmånen att genomgå under en 50 dagars period, den absolut, utan tvekan, bästa tiden i mitt liv!

Några utav dessa har ni redan sett men jag väljer ändå att visa dom allihop i ett & samma inlägg, så här kommer dom!

DSC_0205DSC_0226DSC_0228DSC_0238DSC_0243DSC_0246


Om någon av er i teamet skulle läsa detta så vill jag passa på att tacka er nåt enormt, ni är helt fantastiska allihop, var & en på sitt sätt!

Tiden hos er har hjälpt mig att lära mig att acceptera och leva med min sjukdom och givetvis så har jag fått mer kunskap om vad epilepsi egentligen är för något och hur man hanterar situationen vid eventuella anfall.

Återigen ETT STORT TACK!

Inga kommentarer: