lördag 18 september 2010

PYSSEL- & MYSVÄDER !


Ja, idag har det verkligen varit riktigt höstrusk ute och det var SÅÅÅ mysigt att sitta vid mitt pysselbord framför fönstret och titta ut på allt regn & blåst utanför och veta att man inte behövde gå utanför dörren idag, sånt man kan leva med faktiskt!

Pyssel- & mysfaktorn höjdes ytterligare då alla tre katterna har turats om att ligga hos mig, antingen på dynan i fönstret eller mitt bland alla saker på bordet, det funkar ju det också sa lilla Norpan! ;)

Idag har jag fått ihop ett alldeles jättefint kort men jag kan tyvärr inte visa det riktigt än utan ni får allt vänta till nästa vecka med o se det!

Har äntligen kommit på vad jag ska använda min redskapshängare som jag köpt på Hööks till, mina glitterlimsflaskor såklart !! Helt suveränt nog så passar dom perfekt, kan hänga upp & ner och jag fick plats med hela 10 st flaskor på en hängare!

Jag monterade sedan fast hängaren på framsidan utav min fönsterbräda och det ser faktiskt riktigt trevligt ut att ha dom hängandes där, en liten färgklick bland alla grejer liksom! Förhoppningsvis så kommer dom också att användas lite mer nu också! Fotar och lägger ut bild imorgon! :)

Nej, nu ska jag straxt ta o göra natt här så jag kan krypa ner i min sköna säng och läsa min braiga bok, Mari Jungstedt´s senaste - Den farliga leken, kan varmt rekommenderas, den är sååå spännande!

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi en annan dag igen!

1 kommentar:

Johanna sa...

ja- jag har också pysslat... men har du möblerat om igen??? (för att du skriva att du sitta fram för fönstret)???
kram så länge.
johanna