söndag 5 september 2010

BLING BLING à LA NORPAN!

Ja för min katt Norpan är faktiskt huvudpersonen i detta inlägg! 

På denna LO har jag utgått ifrån en Backdrop Label i chipboard och resultatet, ja det ser ni här nedanför!

nr.4

nr.4 - detalj 2nr.4 - detalj 1nr.4 - detalj 3


Till denna LO har jag använt mig utav följande material:

  • Beige cardstock i botten
  • Rosa blingcardstock
  • Mönstrat papper från Inkido – Tuva Satin Pink
  • Backdrop Label från Melissa Frances
  • Crackle Paint
  • Brads
  • Chalk
  • Svart Pearl Maker
  • Svarta öljetter
  • Martha Stewart kantstans - Doily Lace
  • Alfabet Studio Classic från Quickutz
  • Alfabet Zoe Mini från Quickutz
  • Rosa bling swirls
  • Blommor från Inkido
  • Quickutz label REV-0197

Till er som inte förstår min käcka titel på denna LO, Norpan är en riktig liten diva och hon sitter uppepå min balkongdörr på foto, alltså “DIVA på hög nivå”!

Nej nu är det dags för dagens promenad, idag blir det runt Slagsta och med pappa som sällskap!

 

1 kommentar:

Johanna sa...

vad fint den blev... din lilla bys-diva...
:-)