tisdag 31 augusti 2010

LITE VÅRKÄNSLOR SÅ HÄR INPÅ HÖSTKANTEN !



Detta var mitt bidrag till Scrapparazzis blogg i fredags och även alster nr.2 för min del i utmaningen “Jag ska göra 100 alster innan nästa shoppingtur”.

På denna LO hade jag med en ganska stor chipboard vilket jag aldrig jobbat med förut så det var riktigt kul, lekte loss ordentligt med både akrylfärg, cracklepaint och distresser!

Och resultatet, ja det blev jag faktiskt riktigt nöjd med för o vara första gången måste jag säga!

nr.2

Vi ses o hörs!

1 kommentar:

Anna sa...

Cool effekt med crackle paint och distress ihop.

Jag gillar blandningen av det gamla och slitna med färgerna och de rivna kanterna runt fotot i kombination med det stilrena i valet av papprena och de svarta bokstäverna.

Och sen får jag en känsla av att jag vill böja mig ner och plocka vitsippan.

Bilden känns så levande att den ger en känsla av att det är en öppen ram runt blomman ... eller hur jag ska uttrycka det.

Hoppas du förstår vad jag vill ha sagt. ;-)

En snygg LO är det i alla fall. :-)

Kram Anna