onsdag 4 augusti 2010

EN SHOPPINGRUNDA AV DET MINDRE SLAGET!


Idag bar det av till Pyssloteket för att köpa cellofankuvert i storleken 12 x 22 cm, 50 st blev det. Köpte även 3 st nya ProMarkers, denna gång blev det dessa färger:

  • Almond
  • Putty
  • Tan

Så nu har jag cellofankuvert i storlekarna 16 x 16 cm samt 12 x 22 cm hemma, blir så mycket roligare att ge bort / sälja ett kort när man levererar dom på det viset, ser så mycket lyxigare ut på nåt vis, det blir det där lilla extra liksom!

På vägen hem blev det en tur till Panduro i city där jag passade på att fynda lite på slutrean.

Köpte ett helt gäng med förvaringsmappar, dessa fick följa med mig hem:

  • 2 st i storleken 18 x 14.5 cm
  • 4 st i storleken 14 x 26.5 cm
  • 1 st i storleken A4

Art

Dom små tänkte jag ha för att förvara foton då jag ska på träffar o dyl. I dom mellanstora ska det få bo uppstämplade hÄnglar och Magnolior, tänkte ha en med omålade och en med målade och till slut i den stora i A4 storlek tänkte jag ha spillbitar, smidigt i bra när man ska iväg o pyssla! 

Lyckades även hitta deras Dekorpapper Love för endast 10 kr ( ord. 34 kr ) och sånt är ju alltid bra o ha hemma på lager!
672030_450
När jag ändå var där så köpte jag även 2 st rullar med dubbelhäftande tejp, alltid bra o ha hemma då den används flitigt!

Ni kanske såg i mitt förra inlägg att jag fått en beställning på ett bröllopskort utav en kompis, detta har jag valt att visa på lördag då jag inte vill riskera att brudparet ser sitt kort innan sitt bröllop, risken är väl förvisso minimal men jag vill inte chansa.

Känner mig lite trött och skulle egentligen vilja lägga mig och vila en stund nu men då blir det bara att jag sitter uppe till ca 02.00-03.00 tiden inatt och jag vill få slut på det därför tänker jag härda ut och hålla mig vaken så jag kommer i säng i tid ikväll för en gångs skull istället!

Ska ta o fixa det sista med mina nya ProMarkers, märka upp med rätt färg på den plats dom ska ligga på och sortera in dom i förvaringen. Därefter kanske det blir nån söt liten hÄngel som blir målad!

1 kommentar:

Åsa / Dolores sa...

Härlig shopping! :)
Kram / Dolores