söndag 20 juni 2010

TIM HOLTZ STÄMPELSET & VITA TAGS FRÅN USA!


Efter mitt senaste besök hos Malin på Papprika blev jag 2 st stämpelset á la Tim Holtz rikare så nu har jag totalt 6 st utav dessa underbara set och därför tänkte jag visa upp dem allihop tillsammans här i bloggen!

Going SomwhereGood ThoughtsSlight Alterations At the MoviesBitty GrungeFrench Marketplace

Nu när jag har så många fina stämplar att leka med har jag även haft turen och gjort världens kap på eBay också, var en kille som sålde 2 lådor med vita tags, 1000 st / låda, så jag & Anna slog till direkt då det var ett väldigt bra pris dessutom, gjorde ju inte saken sämre direkt!


Så nu jäklar ska jag försöka få till lite inspiration o leka lite, ska kolla runt lite på bloggar och även givetvis YouTube och filmer med mr. Holtz himself!


Men nu är klockan mycket och jag är alldeles jättetrött så nu ska jag ta o borsta tänderna och krypa ner i sängen o läsa lite innan jag ska sova!


Må så gott allihop och sov gott!

 

Inga kommentarer: