onsdag 3 mars 2010

GODA GRANNAR !


Den 7:e mars fyller mina goa grannars son 60 år så jag lät tillverka ett vackert kort som dom kan ge honom och gissa om dom blev glada över det! Dom tyckte att kortet var SÅÅ fint och förstod inte hur jag kunde göra sådana vackra saker och som dom sagt så många gånger förr, du borde verkligen jobba med nåt sånt här!

Där stod jag i dörren och tog tacksamt emot alla generösa kommentarer, helt plötsligt går Lennart sin väg och kommer tillbaka med en 100-lapp till mig och frågar, “-räcker det här?” Jag sa att jag inte ville ha några pengar alls då dom hjälper mig så mycket med allt möjligt men då la han pengen i min hand och stängde den, så nu har jag helt plötsligt helt ovetandes 100 kr till att lägga i min reskassa till Borås nästa helg !!

Nog om detta nu ska ni få se lite bilder på kortet and I said it before, and I say it again, kommentarer mottages tacksamt! :)

Berndt_60_framsida_storBerndt_60_mitten_stor   textklämmablommorpunchinellabårdstans hjärtspetsblomskaft siffrorstämpel 

Nu ska jag göra mig klar för 16.30 kommer pappa och hämtar mig, då bär det av till Papprika, ska jobba kväll idag eftersom Malin har 7-års jubileum med MEGA-REA, hela 40% på ALLT i HELA BUTIKEN !!! Så nu vet ni vart ni ska ta vägen ikväll kära vänner! Hoppas vi ses!

Kram kram!

2 kommentarer:

Marita sa...

Vilket fint kort :)

Kramisar!!!

Johanna sa...

så du har börjad använda blommor också... hihi...
fint fint kort.
kram
johanna