söndag 30 augusti 2009

Jaha, snart var den helgen slut…


Nu var det ett bra tag sedan jag skrev något här!

Idag har jag varit med Johanna & hennes barn på utflykt på Ekerö, det var trevligt! Fotade en hel del, så vi får väl se om det kan bli en LO eller två utav det hela!

När jag kom hem var jag alldeles pysselsugen så det blev en LO med min vackra häst, den kan ni se nedan.

Grönbete_stor 

Igår var pappa på dop för min kusins lilla Erika, till detta gjorde ja ett kort som han fick med sig, sedan fyllde även Carros mamma år så där blev det också ett kort, se bilder nedan!

Erika_framsida_stor Erika_insida_1_stor

Erika_insida_2_stor Erika_baksida_stor

Eva 57 ar_framsida_stor Eva 57 ar_mitten_stor

Eva 57 ar_baksida_stor

Jaha, det var vad jag hade att visa för den här gången, nu ska det  nog lagas lite middag tror jag minsann!

Kram på er allihop!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag gilla faktiskt LO'n...

Jessica Blixt Wendin sa...

oj, här var det många fina alster.