söndag 29 mars 2009

Fredagens projekt är nu klart!

ÄNTLIGEN så är det sommartid och åhh så härligt att det nu blir ljusare om kvällarna!!


Igår åkte jag & Carro till Papprika så att hon kunde köpa sina första Scrapprylar för att komma igång, det blev ett rött AMM-album, en del papper och lite dekorationer, under tiden vi var där droppade alla dom in som skulle vara med på Malins scrapmara och åhh vad sugen jag blev, det verkade alldeles jättemysigt så en sån får det allt bli inom en snar framtid!


När vi lämnat Papprika så kom Carro på att OJ, hon hade ju inte köpt några enfärgade papper så det blev att vi tog en tur in till Zornitza på Scrapparazzi vid Mariatorget också, alltid lika kul att träffa henne! Så när vi var klara tror jag Carro totalt hade spenderat runt 700 kr på sin första inköpsdag! :P


Satt och klurade länge o väl igår på hur jag skulle göra med Norpans LO innan jag fick till det som jag vill, så NU gott folk får ni se resultatet! :)


Norpan baby girl_stor


Nu ska jag ta o göra ett grattiskort till en kompis som fyller år om några dagar!


Vi hörs igen om en dag eller två!

1 kommentar:

zornitsa sa...

aaa... är det här du håller hus :) Tack för besöket häromdagen. Packningen till mässan är nästan klar... Vi ses.